بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد
نوشته شده توسط : بهار

مهم آن است که

در دستان چه کسی قرار دارد !

 

یک توپ بسکتبال در دستان من 19 دلار می ارزد

یک توپ بسکتبال در دستان مایکل جردن 33 میلیون دلار می ارزد

بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد

 

یک توپ بیسبال در دستان من 6 دلار ارزش دارد

یک توپ بیسبال در دستان لاجر کلمنس 75/4 میلیون دلار ارزش دارد

بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد

 

یک راکت تنیس در دستان من بی ارزش است

یک راکت تنیس در دستان آندره آگاسیس میلیون ها دلار می ارزد

بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد

 

یک عصا در دست من شاید بتواند فقط یک سگ عصبانی را دور کند

یک عصا در دست موسی دریایی را به دو نیمه می کند

بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد

 

دو ماهی و پنج تکه نان در دستهای من دو ساندویچ ماهی هستند

دو ماهی و پنج تکه نان در دستهای عیسی می تواند هزاران نفر را سیر کند

بستگی به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد

 

پس تمامی غمها ، ناامیدی ها ،نگرانی ها، وترس ها ، امید ها ، و آرزوهایت را و    تمام خانواده و دوستان واعضای فامیلت را به دستان خداوند بزرگ بسپار  زیرا بستگی  به آن دارد که در دستان چه کسی قرار داشته باشد .

 





:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : شنبه 27 / 11 / 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: